opstina gornji milanovac

13. октобар 2014.
Електронски регистар и нови сајт Општине

Успостављањем општинског електронског регистра админстративних поступака уштеде и преко четири милиона евра.


Након промоције на крају протекле недеље, од данас је у званичној употреби Електронски регистар административних поступака постављен на новом општинском сајту. Путем овог електронског регистра кроз пројекат "Унапређење пословног окружења на локалном нивоу кроз регулаторну реформу", поједностављени су админстративни поступци који су у надлежности општинске администрације у смислу скраћења рокова за решавање предмета, прибављање документације по службеној дужности, укидање таксе, увођење нових образаца и остало.


elektronski registar

Иначе, електронски регистар је настао реализацијом пројекта "Унапређење пословног окружења на локалном нивоу кроз регулаторну реформу" који спроводи општина Горњи Милановац, ОПТИМУС - Центар за добро управљање и Стална конференција градова и општина. О активностима и резултатима овог пројекта на презентацији су детаљно говорили Катарина Милановић, заменик директора Оптимуса – Центра за добро управљање и координатор испред Општинске управе начелник одељења за урбанизам Зоран Дрињаковић, нагласивши да ће путем електронског регистра бити омогућено привредницима и грађанима да брже, једноставније и повољније дођу до информација о процедури прибављања дозвола, одобрења, сагласности или решења која издају општински органи. Такође, странке ће остварити значајније финансијске уштеде и уштеде на времену, а параметри који говоре у прилог томе су да од укупно 182 административна поступка у управи, пре усвајања препорука за поједностављење било је 591 докумената, а сада их има за исте поступке укупно 350. Укупна уштеда трошкова само пословних административних поступака и то из области урбанизма, имовине и привреде је 4.527.049 евра. Наиме, уштеда је израчуната на основу цене коштања на почетку пројекта и након поједностављења поступка, а параметри су били трошкови таксе, трошкови уштеде времена пословних субјеката, трошкови елеминисања документа прибављених по службеној дужности.


Током презентације председник општине Милисав Мирковић је одао признање свим учесницима у пројекту најпре експертима из Оптимуса, а потом и свим запосленима у Општинској управи на челу са начелницом Општинске управе Горицом Петровић који су протеклих годину дана активно радили на обради свих докумената и доношењем надлежних правних аката поједноставили административне поступке који ће свакако допринети једноставнијој и убразној администартивној процедури. О успешном тимском раду сведоче и похвале Катарине Милановић експерта из Оптимуса која је јавно на презентацији рекла да "Општинска управа општине Горњи Милановац истински и суштински желела да унапреди свој рад, побољша услуге пословања привреде и подигне квалитет својих услуга за све грађане".


Грађани, као и сви интернет корисници могу путем нове општинске презентације www.gornjimilanovac.rs да од данас званично приступе и користе услуге електронског регистра, као и да погледају измењен визуелни изглед и новитете веб општинске презентације.





Повратак на: Саопштења




Ћир    Lat    Eng


       
opstina gornji milanovac
 

Општина Горњи Милановац

Aдреса: Tаковска 2,

32300 Горњи Mилановац, Србија

Тел: +381 32 / 515 0050

Факс: +381 32 / 720 282

info@gornjimilanovac.rs
www.gornjimilanovac.rs

Усудити се, то је цена напретка!