opstina gornji milanovac

13. oktobar 2014.
Elektronski registar i novi sajt Opštine

Uspostavljanjem opštinskog elektronskog registra adminstrativnih postupaka uštede i preko četiri miliona evra.


Nakon promocije na kraju protekle nedelje, od danas je u zvaničnoj upotrebi Elektronski registar administrativnih postupaka postavljen na novom opštinskom sajtu. Putem ovog elektronskog registra kroz projekat "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu", pojednostavljeni su adminstrativni postupci koji su u nadležnosti opštinske administracije u smislu skraćenja rokova za rešavanje predmeta, pribavljanje dokumentacije po službenoj dužnosti, ukidanje takse, uvođenje novih obrazaca i ostalo.


elektronski registar

Inače, elektronski registar je nastao realizacijom projekta "Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu" koji sprovodi opština Gornji Milanovac, OPTIMUS - Centar za dobro upravljanje i Stalna konferencija gradova i opština. O aktivnostima i rezultatima ovog projekta na prezentaciji su detaljno govorili Katarina Milanović, zamenik direktora Optimusa – Centra za dobro upravljanje i koordinator ispred Opštinske uprave načelnik odeljenja za urbanizam Zoran Drinjaković, naglasivši da će putem elektronskog registra biti omogućeno privrednicima i građanima da brže, jednostavnije i povoljnije dođu do informacija o proceduri pribavljanja dozvola, odobrenja, saglasnosti ili rešenja koja izdaju opštinski organi. Takođe, stranke će ostvariti značajnije finansijske uštede i uštede na vremenu, a parametri koji govore u prilog tome su da od ukupno 182 administrativna postupka u upravi, pre usvajanja preporuka za pojednostavljenje bilo je 591 dokumenata, a sada ih ima za iste postupke ukupno 350. Ukupna ušteda troškova samo poslovnih administrativnih postupaka i to iz oblasti urbanizma, imovine i privrede je 4.527.049 evra. Naime, ušteda je izračunata na osnovu cene koštanja na početku projekta i nakon pojednostavljenja postupka, a parametri su bili troškovi takse, troškovi uštede vremena poslovnih subjekata, troškovi eleminisanja dokumenta pribavljenih po službenoj dužnosti.


Tokom prezentacije predsednik opštine Milisav Mirković je odao priznanje svim učesnicima u projektu najpre ekspertima iz Optimusa, a potom i svim zaposlenima u Opštinskoj upravi na čelu sa načelnicom Opštinske uprave Goricom Petrović koji su proteklih godinu dana aktivno radili na obradi svih dokumenata i donošenjem nadležnih pravnih akata pojednostavili administrativne postupke koji će svakako doprineti jednostavnijoj i ubraznoj administartivnoj proceduri. O uspešnom timskom radu svedoče i pohvale Katarine Milanović eksperta iz Optimusa koja je javno na prezentaciji rekla da "Opštinska uprava opštine Gornji Milanovac istinski i suštinski želela da unapredi svoj rad, poboljša usluge poslovanja privrede i podigne kvalitet svojih usluga za sve građane".


Građani, kao i svi internet korisnici mogu putem nove opštinske prezentacije www.gornjimilanovac.rs da od danas zvanično pristupe i koriste usluge elektronskog registra, kao i da pogledaju izmenjen vizuelni izgled i novitete veb opštinske prezentacije.





Povratak na: Saopštenja




Ćir    Lat    Eng


       
opstina gornji milanovac
 

Opština Gornji Milanovac

Adresa: Takovska 2,

32300 Gornji Milanovac, Srbija

Tel: +381 32 / 515 0050

Fax: +381 32 / 720 282

info@gornjimilanovac.rs
www.gornjimilanovac.rs

Usuditi se, to je cena napretka!